Thursday, April 17, 2008

Malang tak berbau

Tenet umah kne sambar petir. so leyh on9 ptg jer. huuu... bosan gile duk umah! n mcm nk buat aku kalah jer betting ni. hmm xpe la.

skang ni, aku tgh keliru nk amik short sem atau tak. Ikutkan hati mmg tak nak. Sejak masuk matrik, sampai skang, aku belum pernah cuti lg. subjek yg aku akan amik pon aku mmg x bape ikhlas nk amik. n risau kan bende2 yg jadik kat rumah.. hmm complement sbb utk aku x meneruskan short sem.

tp kalo aku miss short sem ni, aku tertinggal 3subjek dr org. It's a big loss! but aku leh gain up to RM2000. hmm serius keliru.

ADV For Taking S.Sem
  • cover at least 2 subjects, obtain better marks & grades for those subjects
  • jumpe 'sumone' everyday
  • leyh je part time job kat mane2
  • n leyh je balik 3 days a week
  • BAKTISISWA Sarawak!
ADV For NOT Taking S.Sem
  • dpt RM2000 free2
  • leyh teman mymom kemane2
  • handle things happen kat rumah... hmm...

4 comments:

Anonymous said...

alo2..
pe la xnk amik shotsem...
amik je la...
ape la ade pd duit klau nk bandingkn dgn mase..hahaha..lg pn xbyk r..2000 je kn..tp mase 2 xternilai...pk ler msk2..huahahahaha...
mantap x aku berkate2..as u wish

Unknown said...

ade as u wish lg tu.
i wish u had ever said something like "i cant live without u..." or something... ;)

Anonymous said...

huhu.. pe kate ko wat jer laa. aku rehat kat umah.. haha

Anonymous said...

now i can say..i cannot live without u ;)