Wednesday, March 16, 2011

Rasa nk blog la pulak

Hai semua!
Haha entah apa mimpi aku rasa nk blog lagi. Aku ade banyak gambar tp aku tak tahu nk simpan kat mana. Hard disk sudah rosak. Laptop pn rosak. Ini pinjam laptop mak yg tak ade space memory dah. Memory kad camera pn sudah full. Nak upload kt FB aku ni tak la gile glamer sgt. Jadi nk upload la sikit2 kt sni. Haha.
Mimpi aku memang bermimpi. Ape lagi sape2 yg dengki dgn aku, sila lah kutuk sepuas-puasnya. Tp kalau boleh kutuk je dalam hati kurang sikit dosanya ok.. Peace :)


OK ini satu gambar, teaser la dulu sebijik haha. Gambar nye 4gig full. Dah la besar saiznye. Bajet artis tol aku ni. Anyway ini gambar pada 7 Disember 2010. 3 hari in advance sudah ade celebration untuk besday aku yg ke 24, right after this aku naik flight ke luar negara buat pertama kalinya. Luar tak luar sgt la kan.

Jadi aku yg berusia 24 tahun beberapa bulan ni nk tido la pulak. Selagi ade mood, aku akan upload gambar dan merepek kt sni. Till then bye2.

p/s (personal statement): Bile aku bace balik entry ni, bahasa aku tunggang langgang, adekah cita-cita aku untuk menjadi penulis akan tercapai? Hahahaa amin :)

2 comments:

Permintaan Hati said...

Wah! Sedap sungguh kek depan ko tu, meh aku lahap sepotong. Haha.

Teruskan menulis dan menaip, semoga ko jadi penulis yang UMPPHH gitu ;)

Unknown said...

Haha mmg sedap pn.. Maklum la kek free. Hahaha. Tq for your support. Peace :)