Friday, March 18, 2011

Kasut atau sepatu

Salam all,

Aduh penat sungguh bekerja, baru aku terasa susah jugak nk kumpul duit. Tapi, ade org ckp bila keje kuat, badan boleh kurus kenape aku tidak? Hm. Mgkn org yg keje kuat yg dimaksudkn itu kerja dekat Gym atau dia seorg swimming instructor. Bukan kerja kat dapur macam aku T_T

Apepn ni hasil kerja kuat aku, yg membuat aku bertambah gebu segebu kek2 ini. Hahaha.

Macam biasa, gambar ini teaser saje dulu. Save the last for the best. Atau mgkn aku tak akan bg full vesion sampai bile2 pn. Haha. Aku dah gila.

OK. Enjoy some gambar first.

OK abaikan selekehan ini, buat makan sendiri.

Red velvet taste good. Not just good, it was like gooooooooooooooooooooooood :)

I love this one. Cuppies ordered by kawan opis for birthday celebration.

Ini kek tak tau nama, buat makan jugak. Adapt dr food network. Kakak aku demam food network.

Ini oder dr UIA.

Inila finishing which is total disaster. Oh karya aku paling aku kesali =.=

Betol ckp kawan aku, i should attend deco class some more. Kek sedap tp comot. Oh sadis lagi. Aku berazam nk pegi, tunggu lah kalau ada rezeki.

Oh, tajuk aku adalah sepatu atau kasut. Lupa aku lupa. Takpe la aku tak nak cakap pasal sepatu atau kasut. Biar korang belajar satu pendidikan moral.

Moralnya, everything wont turn out as u expected, it might be worse or better, u decide it :)

Sini dulu la catatan aku. Sapa nk rase kek aku boleh oder. Red velvet paling sedap, tu je aku nk cakap. Bye2 :D

1 comment:

Permintaan Hati said...

Hahaha. deco2 itu penting kak ina, xboleh pakai sedap je conteng2. :P

Xsabar nak rs kek tu. Nampak gebu dan sedap. Cepat hantar g uia!!!!