Wednesday, June 10, 2009

Here we go

It's June. Happy birthday to you. (sape yg lahir bulan ini sahaje lah)
Semoga umur mu dilimpahi barakah dan rahmat Allah SWT :-)

Jun tahun ini jugak, bulan yg agak perit bagiku. ade 2 subjek, so aku ade 2 final exam, 2 project, ade 1 lg kuiz, 2 asemen dan 2 presentation akan berlaku dlm Jun yg masih berbaki ini. Sebagai penambah sadisnye diriku, ade 2 lg program Mahallah yg aku kena setelkan (sbb 2-2 aku program Manager). Ke Terengganu 29 Jun dan 1 program bulan depan.

Wah. Banyak. Banyak. Memang banyak.

Menyesal aku tulis sbb ia nampak lebih banyak selepas ditulis.

Apepn, mungkin aku harus lupakan 1 fakta : Banyak. Sbb mindset sebegitu hanya buat aku menggelabah dan last2 1 habuk pn tak jadi. Baiklah aku buat sehabis mungkin sekadar termampu. Lagipun, Allah kan ada...

Ya Allah, permudahkan urusanku. dan mereka yg membace juga :-)


Oh 1 lagi, dalam Jun juga 1 link baru ke blog bukan rahsia diterbitkan. Buat mase ni belum ade post sbb sume aku hold dulu. huhu. Feel free to visit, but u r not free to comment. Ho ho ho. Blog tsebut ade perbezaan dgn yg ini, kerana ia agak fancy dan tidak berlatar belakangkan kegelapan. Lebih jujur dan skema. --> click here

1 comment:

Anonymous said...

byk gak kn..
erm..tp xsemestinye xleh nk wat kn..
yg pntg kne prepare awl2..n enjoy to do it..
bile ade mase je, stdy ckt2 tuk final..or..
siap kn keje..
dan jgn lupe memohon doa dr Nya..
i'Allah..Dia akan sentiasa menolong hamba nye yg bersungguh2..
ameen..