Friday, May 29, 2009

Hey ya!

LEGA!!!

Tadi sgt lega bile mdm dgn slambe nye ckp "OK" bile aku mintak extend assignment PMIT. Terima kasih Tuhan bg aku nikmat yg byk (sdgkn aku pk extension itu mustahel ~)

Papepn aku masih bergadang utk menyetelkn term paper. Baru 3 page tp dah mengantok2. Tu la best nye aku, bile bz wat esemen, mesti dtg mud merepek kt blog. Yg hebatnye, sms malas pulak aku nk reply. Ha ha.

Mungkin aku bkn malas nk reply, tp aku malas berfikir. Otakku designed kurg capability multitask dan tak begitu dinamis. Jadi, sth yg melibatkn aku berfikir di tgh2 aku memerah otak tentang perihal lain, dgn slambe nye aku delay krn ditakuti (jika aku mengrespons) i tend to do mistake, krn kurg berfikir..

Tp percayelah. Aku tak fikir ape-ape selain asemen ku yg melaut...

Aku tak sabar tunggu hari rabu. Mungkin aku dapat tido 12 jam. Hanta baju yg koyak ke tailor. Makan aiskrim. Bace 1515. Sambung tido lagi. Wau, seronok!

2 comments:

aptgetmoo said...

mane entry baru haa...

Anonymous said...

teruskan usaha anda ;)