Sunday, April 5, 2009

Menggelabah

Sile tonton jika ada masa untuk berfikir; Dua Jam
Huh. video yg benar-benar mencabar minda aku berfikir. Ya Tuhan, sungguh ilmu aku terlalu kurang untuk membuat pertimbangan. Benar kate ustaz, ilmu agame di dade tu ibarat antivirus. Digunekan untuk filter virus2 dan anasir buruk dlm diri dan hati. Tapi sudah nature nye antivirus, mesti lah di update selalu. Tak bleh la hanye bergantung pade ilmu semase PMRU dan SMU apetah lg SPRA. Hu Hu~ (terase2..) Antivirus aku skarang AVG je kot :b

O yeah. Skarang turn ko, budak menggelabah. Untung ko, walo aku bengang pn, aku tulis dlm blog pasal ko. Cet.

Paper CAAL. yeah. die merampas slip exam aku. Konon2 jumpe 1 penemuan terhebat la. Silap org la kn. Aku bukan jenis begitu. Plz. Aku x faham kenapa budak2 yg baru lepas sPm tu belagak dan besar kepale die lebih2 sgt. Baru sarung baju Pengawas Exam dah rase bagus ke? Pastu buat annoying. Nk minat2 plak kt org2 dlm dewan. Siap gosip2. Oi cik kak, kalo nk gosip ke nak minat ke nak hape plz stay away from me ok. Tak perlu kot nk borak2 sblh meja aku. Pastu usha aku mcm aku meniru. Nk rampas2 slip aku. Hello, takde adab ke? 

Seriously aku bengang. Kalo aku x dpt A, i will sue you. Heh

Tp ini mmg bukan pertame kalinye bdk2 sarung jaket ANR tu nk lebih2. Lagi2 kalo yg exam dlm hall mcm CAC. Aduh. Mengganggu konsentrasi je. Kecoh die, muke bajet so-cool die mengalahkan lecturer. 


Dah la titik. Aku malas nk membebel pasal org2 yg tak patut tu. Lebih baek aku tido ~

3 comments:

Unknown said...

salah setting sblm ni. maaf2

Anonymous said...

time2 cmni la kte kne latih k'sabaran..sbb nti kte akn jmp yg lbh dasyat lg dr ni.. ;)

Unknown said...

bener juga ya.. hmm. i'l think further