Friday, January 9, 2009

Fri Jan 9, 255am
Aku baru saje sampai bilik. Having a space for my own. Penat. Tapi aku dapat rasekan hikmahnya.
Hm. Walaupun aku rasekn time limit bukan saje buat aku takde ruang tuk diri aku. Tapi menambah 'gap' aku dgn kwn2.. Hm sory for that. Aku bahkan tak sempat to go tru a deep thinking abt it. Really sory (walaupn mungkin sume dah muak dgr sory2 dr aku. hahah)

Act. The reason aku merepek pagi2 bute ni, mmg mcm biase nye. Hati aku bimbang, aku sedih, aku takut dan segala rase tak sedap hati tu bersarang dan membukit dihati aku. Bleh dikatekan perasaan ni dah dtg few days ago. Aku lapaaar.. tapi tak sikit pn selera tu datang. Jantung aku berdebar2. Malam2 aku takbleh tido. Mmg, sume nye terjwb mlm ni. Hm utk aku citekan pade sesape, sgt sulit. Aku paling taknak org kesian padeku. Itula yg paling aku takmau. Mungkin ego aku terlalu tinggi, rase nk bajet cool all the time and all those bla bla things. But that's it. Aku bukan menarik simpati, perhatian dan bla bla ape sajelah. (this article pn mcm nk tarik attention n those bla bla things anyway). like i care

Ape pn, to readers, who read. Harap sume faham kondisi aku yg tenggelam dlm kesibukan dan aku bahagie di dalamnye. Bile aku rasekn hikmah dan kasih syg Tuhan padeku, tu dah cukup bahagia buatku. Aku mungkin terlalu pentingkan diri. Tp aku cube, buat yg terbaik demi persahabatan ini. Mungkin ni cume omongan kosong pade harini, tp beri aku peluang, mase dan ruang utk aku cube buktikan nye.. Mungkin bukan esok, luse, malah tahun depan, semoge aku sempat dalam seumur hidup ini.

Harap sume maafkan kepelikan aku, kebodohan perbuatan aku. Aku tak mampu rasional dlm sesetengah hal..

326am. Gud nyte~

2 comments:

Anonymous said...

fren,i've 2 things to tell u:
be urself n be natural.
insya Allah u'll fell better..

Unknown said...

fell = jatuh
well. sometime we have to be fake.