Wednesday, December 17, 2008

runsing

dah 2 hari aku disini. baru ini aku ade ruang utk diri aku. tu pn tak sampai sejam lg, gerak kerja mule lg. hm. utk teruskan sume ni dalam jangke mase 6 bulan atau lebih, aku pn tak tau la aku mampu ke tak.
tapi ni bukan la punce runsing aku. walaupn cume 2 hari, macam2 dah jadik. bende2 yg aku takutkan jadik, sume berlaku dpn mate aku. ya Tuhan, selamatkan lah.
dalam jangke mase ni, aku da banyak berfikir. i'm reasoning all things. mungkin sikit sebanyak aku mula rase ade jalan keluar nye. sikit sebanyak semangat aku yg memudar dulu, kembali memekar dlm hati.
hm. smoge aku punye kekuatan yg banyak. Tuhan, tolong aku.

2 comments:

Anonymous said...

semua mslh ade jln penyelesaian nye..
dan ia memerlukan mase..
cuba lah minta petunjuk dr Nya..
i always pray for ur happiness..

Unknown said...

InsyaAllah. Thanks anonymous! :)